ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه ساعات 17:00-11:30 هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری 25 الی  30 روز پس از سفارش و در اولین روز پس از تعطیلات بدلیل وارداتی بودن محصول و واردات بر طبق سفارش و تعداد مشتری پردازش می‌‏شوند. ایران اسپیدکس به مشتریان خود در 5 روز هفته شنبه الی چهارشنبه از طریق خطوط تلفنی مندرج در سایت پاسخگو میباشد و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری را از طریق سایت می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ایران اسپیدکس به وسیله باربری تیپاکس و ماهکسی ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل iranspeedex@gmail.com، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ایراسپیدکس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایر اسپیدکس به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ایر اسپیدکس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده هر هفته روزهای چهارشنبه  در ساعت کاری 9:00 الی 14:00 به حساب مشتری واریز خواهد شد.

–ایر اسپیدکس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ایراسپیدکس محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ایر اسپیدکس ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ایر اسپیدکس محفوظ است. ایر اسپیدکس در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ایر اسپیدکس می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ایر اسپیدکس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و تحویل حضوری امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد چون ایران لیتمن هیچگونه مراجعه حضوری ندارد.

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی ایر اسپیدکس ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود مگر در شرایطی که مشتری با باربری جهت گرفتن بار در مکان یا آدرس دیگری هماهنگ گردد.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که ایر اسپیدکس هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است و پس از ارسال شدن کالای خرید شده و تحویل نگرفتن آن در آدرس درج شده ، ندارد.

ایران اسپیدکس هیچ مسئولیتی در قبال اجناس تحویل گرفته شده ارسالی از سمت ایر اسپیدکس پس از طی 24 ساعت ندارد و مشتری موظف به اطلاع رسانی بار پس از 24 ساعت پس از تحویل بار دارد. در غیر اینصورت ایراسپیدکس عاری از هر گونه مسئولیت و شکایات میباشد.

مشتری موطف است پس گرفتن کالا در صورت بروز ایراد طی 24 ساعت کاری با ایراسپیدکس و خدمات پس از فروش آن تماس حاصل نموده و ایردات آن را توضیح داده و مرسوله را جهت تعویض یا عودت پس گرداند در غیر اینصورت ایراسپیدکس هیچ مسئولیتی در قبال این وظایف و پس از آن ندارد.

مشتری گرامی ؛ 
جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش ایر اسپیدکس، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.

تلاش همکاران ما در مجموعه ایراسپیدکس این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسودگی خاطر در مدت 24 ساعت بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید. در غیر اینصورت بمنزله پذیرفتن جنس بدون هر گونه ایراد و نقص از جانب شما میباشد.

 ارائه خدمات در چارچوب قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

  • کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی و ثبت شده بنام مشتری  از سایت ایراسپیدکس میباشند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی  هستند، مهلت 24 ساعت برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی و دارا نبودن برگ گارانتی جانب سایت ایراسپیدکسذقابل برگشت از ایر اسپیدکس خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه ایراسپیدکس به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 24 ساعته کالا نمیشوند.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت یک ساله هستند، تنها تا 24 ساعت قابل برگشت به فروشگاه ایراسپیدکس است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. ایراسپیدکس در قبال گارانتی محصولاتی که دارای برگ گارانتی و ضمانت ایراسپیدکس نباشند هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی خویش در دوره بعد از24 ساعته خواهد بود.

شرایط بازگشت کالا

  • جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، می‌توانید به شماره  02155412130 و یا آی دی  dandanland19969@ در “تلگرام” پیام ارسال نمایید.
  • در قالب پیام “متنی”، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
  • در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
  • توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب جانبی روی کالا باشد.
  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش  هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • کارشناسان خدمات پس از فروش ایر اسپیدکس، طی 1 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد،با هماهنگیهای لازمه با واحد فروش و ارسال مشخصات فاکتور و تاییده واحد فروش مبالغ عودتی بترتیب هر هفته چهارشنبه  به حساب مشتری که با آن کارت یا حساب واریزی داشته اند واریز می‌گردد.

شرایط انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 1روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ)  یا هر گونه تغییراتی در آن باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی،  یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ایراسپیدکس باشد، هزینه‌های ارسال به عهده خود مشتری است.
  • در صورت اتایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ایراسپیدکس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. و تا قبل از تائید ایرادات ذکر شده کالا توسط مشتری هیچگونه عودت وجهی انجام نمیپذیرد.
  • اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از تیپاکس استفاده نمایید.
  • فروش و ارسال صرفا از طریق سایت  صورت می‌پذیرد.

بر طبق ماده 386 قانون تجارت و 233 قانون مدنی مشتری باید پس از تحویل کالا فورا آن را بررسی نماید در غیر اینصورت حق هرگونه عیب بر محصول از خود ساقط میکند.

ایر اسپیدکس و کلیه کارمندان مجموعه  مشروح قوانین فوق در طی 24 ساعت میباشند در غیر اینصورتبرطبق ماده 10 قانون مدنی کلیه ادعاهای بعدی از جمله عیب و خسارت را از خود ساقط مینماید. و این شرط در تمامی ارگانهای دولتی از جمله اینماد، واحدهای حقوقی و کیفری معتبر و لازم الاجرا است.

تایید قوانین بمنزله پذیرفتن شرایط از جانب مشتری و حق هرگونه اعتراض را از خویش ساقط مینماید.